معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: مرغ و تخم مرغ افزایش قیمتی در ماههای اخیر نداشته و روزانه ۲۰۰تن گوشت سفید مرغی در استان تولید می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سید فضل اله قریشی اظهار کرد: قیمت مرغ و تخم مرغ در چند ماه اخیر ثابت بوده و افزایش قیمت آنچنانی نداشته است و می توان گفت در حال تعادل قرار دارد.

قریشی تصریح کرد: در صورت افزایش قیمت مرغ به منظور تعدیل قیمت، ذخایر گوشت منجمد شرکت پشتیبانی به بازار عرضه می شود.

وی در خصوص تعدیل قیمت تخم مرغ نیز اظهارکرد: در این خصوص نیازمند اقدامات کشوری و اتحادیه مرغداران تخمگذار میهن اثرگذار است.

قریشی با اشاره به میزان جوجه ریزی در واحد های مرغ گوشتی ادامه داد: این روند پیشرفت عادی خود را داشته و نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۶ درصدی جوجه ریزی هستیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، عنوان کرد: پیش بینی می شود میزان تولید گوشت مرغ به همین منوال ادامه داشته و مشکلی در تولید مرغ گوشتی وجود نداشته باشد.

قریشی در پایان از تولید روزانه ۲۰۰ تن گوشت مرغ خبرداد و بیان کرد: این میزان تولید به بازارهای داخلی و خارجی ،جهت ذخیره سازی در انبارهای پشتیبانی و بخش اندکی نیز توسط شرکت های زنجیره ای صادر می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.