امین رستم زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اساتید، دانشگاهیان و دانشجویان می توانند مقالات خود را در قالب های مختلف و در 2 بخش ویژه دانشجویان و اساتید و پژوهشگران به دبیرخانه همایش ارسال کنند، افزود: تولید و اشتغال در آیینه حقوق شهروندی و اقتصاد مقاومتی موضوع اصلی این همایش در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: دانشجو و دانشگاه، فضای مجازی، دادرسی عادلانه، علوم انسانی و اجتماعی، مدیریت اقتصاد و کسب و کار، دین- قرآن و آموزه‌های اسلامی، حقوق شهروندی در سایر رشته‌های دانشگاهی و تجلی حقوق مردم در منشور حقوق شهروندی محورهای این همایش در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: نشانی اینترنتی www.conf.isc.gov.ir/7cc و رایانامه Jahad@urmia.ac.ir برای دریافت مقالات ارسال شده در نظر گرفته شده است.
وی اعلام کرد: سومین دوره این همایش ملی در اسفندماه سال جاری در جهاد دانشگاهی ارومیه برگزار می شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بیان کرد: هدف از این همایش ایجاد بستر برای فرهنگ سازی و تولید محتوا و تبیین تخصصی موضوع در بستر علمی و فرهنگی در 2 بخش دانشجویان و اعضای هیات علمی است.
رستم زاده تاکید کرد: حقوق شهروندی موضوعی است که در دانشگاه‌های بزرگ دنیا در قالب‌های مختلف از منظر تمامی رشته‌های علوم پایه، فنی مهندسی، پزشکی، علوم کاربردی و علوم مدیریتی مورد توجه قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، نخستین و دومین دوره این همایش ملی با حضور اساتید و دانشجویان از سراسر کشور در 2 سال گذشته برگزار شده و مورد استقبال پژوهشگران قرار گرفته بود.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.