عبدالحسین علی اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی 80 کیلومتر از راه های روستایی استان را در برنامه داریم که از محل اعتبارات توازن منطقه ای 160 میلیارد ریال اعتبار برای این موضوع اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: تا پایان سال عملیات آسفالت ریزی راه های روستایی استان آغاز می شود و قرار است در فصل گرم سال، این فعالیت در دهها روستای شمال و جنوب استان به اجرا درآید.
وی اضافه کرد: امسال 32 کیلومتر از راههای روستایی آذربایجان غربی آسفالت شد و با برنامه ریزی انجام شده و فراهم کردن تمامی مقدمات با آغاز سال جدید و فصل کاری پیش رو، عملیات روکش آسفالت 250 کیلومتر راه آغاز می شود.
وی افزود: با توجه به موقعیت آذربایجان غربی وجود راه های آسفالته یکی از ضروریات در راستای توسعه ترانزیتی استان است که در این خصوص بهسازی و ساماندهی جاده های آذربایجان غربی از اولویت های اصلی این اداره کل است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی دارای 12 هزار کیلومتر جاده مواصلاتی بوده که سه هزار و 500 کیلومتر از این میزان را جاده های اصلی و فرعی، بزرگراه و آزادراه و هشت هزار و 500 کیلومتر دیگر را راه روستایی تشکیل داده است.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.