سعید فریور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد بیمار 50 ساله و دارای سابقه بیماری روانی است و در خیابان های شهر ارومیه برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد.
وی اظهار کرد: تیم سیار اورژانس اجتماعی بلافاصله با حضور در محل، انجام تحقیقات محلی، اطمینان از وضعیت نامطلوب زندگی این فرد و سابقه ایجاد مزاحمت برای همسایگان، این مرد بیمار را برای بررسی های روانپزشکی به بیمارستان رازی تحویل داد.
وی اضافه کرد: پس از اعلام نظر بیمارستان رازی و سابقه بستری شدن این فرد، بهزیستی استان برای رعایت حال این فرد و ساکنان محل، وی را که فاقد خانواده بود در مرکز بیماران روانی مزمن اسکان داد.
وی ادامه داد: حساسیت جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی و مشکلات اجتماعی بیانگر اطمینان و اعتماد عمومی به کارکرد بهزیستی در جامعه است.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و نیز حمایت از جامعه هدف نیازمند همراهی بیشتر مردم، مسئولان و رسانه هاست که امیدواریم این همراهی روز به روز بیشتر شود.
به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته تصاویر و مطالبی در برخی از شبکه های اجتماعی از این بیمار روانی در سطح شهر ارومیه پخش شده بود و واکنش های مختلفی را نیز به دنبال داشت.
48 هزار خانوار در آذربایجان غربی تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد حدود 18 هزار خانوار مستمری دریافت می کنند.
علاوه بر آن، صدها هزار نفر از مردم آذربایجان غربی به صورت مستقیم از طریق مراکز مشاوره و پیشگیری و همچنین حضور در طرح های غربالگری، جمعیت خدمات گیرنده از بهزیستی استان به شمار می روند.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.