فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: موضوع پیشگیری در مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت برنامه ریزی دستگاه ها قرار گیرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار ناصر اصلانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارومیه افزود: تمامی دستگاه ها باید تدابیر لازم برای افزایش آموزش های ضروری به شهروندان درخصوص برخورد با مصرف انواع مواد مخدر را بیاندیشند.

وی با بیان اینکه 75 درصد جرایم مرتبط با مواد مخدر هستند اظهارکرد: معتادین متجاهر نقش بسیار بالایی در بروز جرایم مختلف در جامعه دارند.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اقدامات قابل توجه چند سال اخیر در مقابله با کشت مواد مخدر موجب شده که امروز کشت مواد مخدر در ارومیه به صفر رسیده است.

سرداراصلانی تصریح کرد:در شهرستان ارومیه تولید مواد مخدر نداریم و فقط در برخی از شهرهای جنوبی استان شاهد تولید مواد مخدر هستیم.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: تدابیر ویژه برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به شهرستان ارومیه باید اندیشیده و تجهیزات و امکانات لازم در این خصوص تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: راه آهن ارومیه می تواند یکی از روزنه های ورودی مواد مخدر به ارومیه باشد و ضروری است که از هم اکنون پیش بینی های لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.