مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: صدورفرمان اخیر ترامپ باعث تشدید رشد بیداری اسلامی در منطقه وسخت شدن شرایط برای نظام استکباری وسلطه خواهد شد .

رحیم عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی با اشاره به جریانات اخیرنظام سلطه و تصمیم احمقانه ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل گفت: صدور فرمان اخیر از سر عجز و ناتوانی و سردر گمی رییس جمهور امریکابوده در حقیقت سرعت بخشیدن به فرو پاشی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی است .

وی با بیان اینکه ماهیت دولت ترامپ برای جهان و جهانیان شفاف تر از گذشته  عیان گشته، گفت: بعد از فرو پاشی داعش با حماقت و اشتباه دولت آمریکا در خصوص تعیین قدس به عنوان پایتخت اسرائیل  موج جدیدی از انتفاضه در فلسطین و کشور های عربی رقم خواهد خورد که باعث تشدید رشد بیداری اسلامی در منطقه وسخت شدن شرایط برای نظام استکباری وسلطه خواهد شد .

عباس زاده در ادامه با اشاره به فعالیت رسانه های صهیونیستی در به فراموشی سپردن موضوع فلسطین با وجود جنگ های خاورمیانه و در کل هزینه های گزافی که دادند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با به کاربردن ترفند های مختلف در به فراموش سپردن فلسطین از ذهن جهانیان، از طریق رسانه ها غربی و پدید آوردن گروه های تکفیری جهت در آمیختن مشکلات برای مردم منطقه در یک اقدام بی خردانه از طرف دولت همدستش آمریکا، تهدید را به فرصت برای اتحاد مسلمانان در خاورمیانه فراهم کرده است .

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با بیان اینکه فلسطین مجددا مسئله اصلی مسلمانان خواهد شد، گفت: بار دیگر مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی مسلمانان تبدیل شده ومقدمات جهت دهی و همگرایی مسلمانان و آزادیخواهان جهان را برای آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین جهان از چنگال رژیم جنایتکار صیهونیسم فراهم خواهد ساخت .

وی در پایان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص "اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید"، خاطرنشان کرد: با حماقت آمیزترین رفتار سیاسی دولت آمریکا،  رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه نابودی قرار داده و شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب صیهونیست آغاز شده است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.