محمد شیرعلیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برخی از این کلاس ها در 2 نوبت کاری مورد استفاده دانش آموزان قرار می گیرد، افزود: تاکنون 2 هزار و 415 مدرسه از کل چهار هزار و 800 مدرسه این استان به کلاس هوشمند مجهز شده است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد کلاس های هوشمند در آذربایجان غربی پنج هزار و 564 کلاس بوده است، اظهار کرد: هزینه هوشمندسازی هر کلاس درس 40 تا 50 میلیون ریال بوده و مهمترین هدف در این زمینه تغییر رویکرد در یادگیری از معلم محوری به دانش آموز محوری است.
شیرعلیزاده اضافه کرد: هم اکنون در زمینه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات نوین آموزشی نگاه رقابتی در میان مدارس شکل گرفته در حالی که باید نگاه مثبت و مبتکی بر یادگیری در مدارس در این زمینه حاکم شود.
وی بیان کرد: ناحیه یک ارومیه در زمینه هوشمندسازی کلاس های درس موفقیت بسیاری کسب کرده و یکهزار و 179 کلاس از 2 هزار و 442 کلاس واقع در این منطقه تاکنون هوشمندسازی شده است.
وی اظهار کرد: در زمینه آموزش همکاران برای بهره گیری مناسب از ابزارهای آموزشی هوشمندسازی نیز 25 هزار و 116 نفر در دوره های مختلف حضور یافته اند یا در حال طی این دوره ها هستند.
شیرعلیزاده با اشاره به تقسیم بندی مدارس در موضوع هوشمند سازی، اظهار کرد: این مدارس به نیمه الکترونیک، الکترونیک، نیمه هوشمند، هوشمند و هوشمند پیشرفته تقسیم شده است و اغلب مدارس مجهز شده در آذربایجان غربی در ردیف مدارس نیمه الکترونیک و الکترونیک قرار دارد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 25 هزار کلاس درس بوده که حدود 25 درصد آنها هوشمندسازی شده است.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.