به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محسن شادی قایقران ۲۹ ساله در گفتگویی در مورد روند آماده‌سازی اش برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی جاکارتا در مرداد ماه سال آینده گفت:  تمامی ملی پوشان تیم ملی قایقرانی تمرینات و اردوهای خود را با هدف کسب نتایج درخشان در مسابقات آسیایی آغاز کرده اند.
شادی ضمن ابراز امیدواری برای افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی افزود: مسابقات جاکارتا فرصت مناسبی برای نشان دادن قدرت و ظرفیت قایقرانان ایرانی و بالاخص استان آذربایجان‌غربی در سطح ملی و بین المللی به شمار می رود.
قایقرانی روئینگ تیم ملی با اشاره به حدود ۱۰ سال حضور در این رشته ورزشی افزود: این ورزش را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده ام و با تلاش و پشتکار توانستم از همان سال عضو تیم ملی این رشته باشم. و با انجام تمرینات سخت و فشرده زیرنظر مربیان مجرب توانسته ام به این مرحله برسم.
وی همچنین خاطر نشان کرد: قایقرانی یک رشته آرام بخش و مفرح است که به یک بخش جدایی ناپذیر زندگی من تبدیل شده که جدایی از آن برای من غیرممکن است.
شادی ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت های بالایی در رشته قایقرانی دارد و می توان از این ظرفیت ها برای افزایش نمایندگان استان در تیم ملی استفاده کرد.
وی با اشاره به مشکلات خود در این هیات گفت: مشکلات ما نبود امکانات کافی در هیات برای تمرین ورزشکاران، نبود آموزش برای مبتدی ها و نبود مکان تمرین مناسب است.
وی افزود: استعداد ورزشکاران این رشته در استان بسیار بالاست ولی مشکل اصلی، کمبود امکانات و نبود مکان مناسب برای تمرین برای پاروزنی در این رشته ورزشی است و مسئولان نسبت به سه سال قبل حمایت بهتری دارند ولی کافی نیست.

گفتنی است، محسن شادی اولین پاروزن ایرانی است که موفق به کسب مدال در یک مسابقهٔ قهرمانی جهان و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است.
وی تاکنون ۲ طلا و یک نقره قهرمانی جهان، ۲ طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، ۲ طلا بازی های آسیایی و ۲ بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 809205
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.