معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای عملیات روکش آسفالت 250 کیلومتر از راههای آذربایجان غربی از سال آینده خبرداد.
ارسلان شکری در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: عملیات روکش آسفالت تقویتی و حفاظتی 250 کیلومتر از راههای آذربایجان غربی از سال آینده اجرایی می شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: امسال 32 کیلومتر از راههای استان آسفالت شدند و با برنامه ریزی انجام شده و فراهم کردن تمامی مقدمات با آغاز سال جدید و فصل کاری پیش رو، عملیات روکش آسفالت 250 کیلومتر از راههای آذربایجان غربی اجرایی خواهد شد.
وی از عملیات آسفالت ریزی ۸۰ کیلومتر از راه های روستایی استان نیز خبر داد و افزود: امسال از محل اعتبارات توازن منطقه ای ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تا پایان سال عملیات آنها شروع خواهد شد.
شکری آذربایجان غربی را از نظر ترانزیتی و حمل و نقلی استانی مهم خواند و افزود: بهسازی و ساماندهی جاده‌های آذربایجان غربی از اولویت های این اداره کل به شمار می رود و نتیجه بخش بودن این اقدامات بی شک در توسعه همه جانبه استان تاثیربسزایی خواهد داشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.