حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: باید جهان اسلام بر سر مساله نابودی این رژیم صهیونیستی متحدانه عمل کند که بخشی از این اتحاد را در نابودی داعش شاهد بودیم.
وی با تبریک روز دانشجو ادامه داد: دانشجوها و کسانی که در راس جریان های دانشگاهی هستند باید بر مطالبات رهبری جامه عمل بپوشانند.
وی افزود: حفظ روحیه استکبار ستیزی، عدالت خواهی، بینش سیاسی و آرمان خواهی مورد توجه دانشجویان باشد و این روحیه را در جامعه رواج دهند.
وی تاکید کرد: دانشجویان باید با بینش مناسب علت مشکلات را از مسئولان پیگیر باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگاهی باید به مسائل و مشکلات جامعه توجه کنند و برای این مشکلات راه حل بیابند زیرا راه و روش دانشجویان انقلابی حل مشکلات جامعه و حفظ اخلاق مداری در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: اگر اخلاق مداری در جامعه رعایت نشود، جامعه ما هم مانند جامعه آمریکایی می شود و این مورد پسند اسلام و دین نیست.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: دانشجویان و اساتید باید گفتمان انقلاب اسلامی را در جامعه نهادینه کنند تا شاهد پیشرفت جامعه و کشور باشیم.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
مردم نمازگزار بعد از نماز جمعه در راهپیمایی ضد آمریکایی شرکت کردند.
8135/2093 ** خبر : شهین بیدادرس ** انتشار : صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.