به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته چایپاره اظهار کرد: کسانی که دنباله رو آمریکا در منطقه هستند بدانند که خدمت به ظالمان جهانی به ضرر خود آنهاست و به سفارش کتاب آسمانی، همراهی با ظالمان سرانجامی جز نابودی ندارد.
وی گفت: دنیای اسلام اگر عزت و قدرت می خواهد باید وحدت و استقامت را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
وی ادامه داد: استقامت و پایداری شرط پیروزی در مقابل یاوه گویان است و امروز هم استقامت در مسیر الهی می تواند توطئه های زورگویان جهانی را ناکام بگذارد.
امام جمعه چایپاره افزود:مساله فلسطین امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظف هستند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند و متحدانه با هم وارد عرصه عمل شوند.
وی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا و انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی اظهار کرد: انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی به منزله تیر خلاص به مذاکرات سازش میان رژیم اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین است و این امر آخرین ضربه را به روابط 2 طرف وارد خواهد کرد.
وی افزود: پس از شکست داعش و تکفیری ها، آمریکا و اسرائیل صدمات روحی فراوانی را متحمل شدند و آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس اشغالی می خواهد آبروی از دست رفته خودش و اسرائیل را باز گرداند و اینگونه بیان کند که اسرائیل یک قدرت سیاسی مطلق در منطقه بوده که از حمایت و پشتیبانی کامل دولت مردان واشنگتن برخوردار است.
به گزارش ایرنا شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.