رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: واحدهای تولیدی باید با مطالعه بازار و رفتارشناسی رقباء و مشتریان خود در داخل و خارج از کشور، روش‌ها و راهبردهای مناسبی را برای تولید محصولات مورد نیاز بازار خود اتخاذ کنند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری در بازدید از واحدهای صنعتی و تولید استان اظهار کرد: امروزه واحدهای تولیدی باید با مطالعه بازار و رفتارشناسی رقباء و مشتریان خود در داخل و خارج از کشور، روش‌ها و راهبردهای مناسبی را برای تولید محصولات مورد نیاز بازار خود به منظور رقابت با رقبای خود اتخاذ و برای بقاء در بازار همواره به روز باشند.
وی گفت: علاوه بر آن واحدهای صنعتی و تولیدی باید با توجه به سهم بازار و فروش خود در انتخاب روش‌های تأمین مالی خود دقت لازم را به کار گرفته و برای تأمین نیاز مالی خود متکی به تسهیلات بانکی نباشند بلکه از سود حاصل از فروش محصولات خود نسبت به توسعه یا نوسازی واحد خود اقدام کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه یکی از الزامات واحدهای تولیدی، دریافت نشان و علامت استاندارد ملی است تصریح کرد: بی شک دریافت این نشان بیش از آنکه به نفع خریدار و مشتری باشد به نفع فروشنده و تولید کننده بوده چون با داشتن علامت استاندارد ملی و بین المللی می توانند رضایت مشتریان را جلب و سهم بیشتری در بازار به خود اختصاص دهند.
وی بیان کرد: خوشبختانه آذربایجان‌غربی از پراکندگی صنعتی مطلوبی در تمامی نقاط استان و شهرستان‌های آن برخوردار بوده و این نقطه تمایز آذربایجان‌غربی از سایر استان‌ها است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان بازدید از هر واحد جلسه جداگانه و اختصاصی برای بررسی مشکلات هر واحد برگزار و راهکارهای مناسبی نیز برای حل این مشکلات اتخاذ کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.