حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در پیامی که روز سه شنبه به مناسبت شهادت مرزبان سرافزار این استان در شمال آذربایجان غربی صادر و نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی گذاشته شد، آورده است: دریافت خبر شهادت شهید 'توحید ملک زاده' جوان برومند و مؤمن موجب تاثر عمیق شد.
وی افزود: از صمیم قلب برای آن شهید سربلند در نزد پروردگار علو درجات و برای خانواده عزیزشان صبر جمیل آرزو دارم و شهادت جوان برومند از گلستان جوانان استان را فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت محضر رهبر فرزانه انقلاب می‌شمارم و اعلام بیعت همیشگی امت قهرمان آذربایجان غربی را به ایشان اعلام می کنم.
در ادامه این پیام تاکید شده است: شهادت چشمه جوشانی است که هیچ‌گاه خشک نخواهد شد و انسان‌های پاک و خدایی طریقی جز شهادت نمی‌پیمایند و عاقبت انسان‌های ذوب‌شده در کرامات الهی شهادت است و بس.
در ادامه این پیام آمده است: آذربایجان غربی مظلومانه مورد تهاجم خفاشان کوردلی است که تفکر شوم استکباری و صهیونیستی مانع از دیدن حقایق توسط آنها شده و هر از چند گاهی با جولان در مرزهای این استان تلاش در زنده نگهداشتن خود دارند در حالی ‌که اقدام آنها نه در نزد مردم و نه در نزد مسئولان ایران از کمترین تاثیری برخوردار نیست و همواره مردم آماده مقابله با توطئه های آنان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین از همه نیروهای مسلح به‌ ویژه سپاه و مرزبانی خواست تا با تعقیب عاملان شهادت این جوان برومند اسلام و مجازات آنها، مرهم دل خانواده شهید باشند و به دشمنان انقلاب ثابت کنند ایران مقتدرتر از قبل در مقابل وحشی‌گری آنها ایستاده است.
امام جمعه ارومیه در این پیام می افزاید: از نهادهای بین‌المللی از جمله نهاد به ‌ظاهر حقوق بشر سازمان ملل می‌خواهم رذیلانه در مقابل وحشی‌گری گروه‌های تحت حمایت رژیم غاصب قدس و سعودی‌های برادر فروش، سکوت نکرده و به رسالت خود عمل کنند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته /دوشنبه/ در اثر تیراندازی تروریست ها به مرزبانان و کارشناسان سازمان آب در منطقه 'بورالان' ماکو 2 نفر از مرزبانان به همراه 2 نفر از کارشناسان آب زخمی و به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از مرزبانان به علت شدت جراحت به شهادت رسید.
8137/3072 **خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.