سرهنگ میر حیدر شفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در این شهرستان اقدام به دپوی البسه قاچاق کرده، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند تا محل مورد نظر را شناسایی کنند.
وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 187 ثوب البسه قاچاق خارجی را کشف و ضبط کردند، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 250 میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ شفیعی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
به گفته وی در یک مورد دیگر نیز ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز این شهرستان با خبر شده بودند که فردی اقدام به دپوی مواد سوختی قاچاق کرده و شناسایی محل در دستور کار قرار گرفته بود.
سرهنگ شفیعی افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر نیز مقدار یکهزار و 600 لیتر سوخت از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کردند و در این رابطه نیز یک نفر متهم دستگیر شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.