سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با ورود کالاهای خارجی به بازار، تیم های عملیاتی انتظامی در بوکان تلاش شبانه روزی دارند و در سایه این تلاش ها موفق شدند از انبار نگهداری کالای قاچاق فردی به هویت معلوم تعداد 282 حلقه لاستیک خارجی را کشف و ضبط کنند.
وی ارزش ریالی کالای مکشوفه را 800 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: در این ارتباط یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
سرهنگ محبعلی همچنین ادامه داد: در یک عملیات جداگانه نیز از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 تعداد 509 ثوب البسه خارجی کشف و ضبط شد.
وی ارزش البسه خارجی را 650 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط یک دستگاه خودرو سواری ضبط و یک نفر متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا شهرستان مرزی بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد؛ سودجویان همواره انتقال کالاهای قاچاق از این شهرستان به دیگر مناطق عمقی کشور را دنبال می کنند که در بیشتر اوقات به دام قانون می افتند.
**خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.