به گزارش ایرنا سردار عابدین خرم روز یکشنبه در آئین اختتامیه کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی که با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد، افزود: این کنگره با هدف ارج نهادن به ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان طراحی و برگزار شده و با استقبال کم نظیر روبرو شده است.
وی اضافه کرد: در قالب این کنگره، 650 هزار سند جمع آوری شد و 170 عنوان کتاب از جمله دایرالمعارف شهدا به چاپ رسید که اقدامی ارزشمند به شمار می رود.
وی اظهار کرد: تولید بیش از 300 دقیقه مستند از مادران و پدران شهدا، 30 مستند تلویزیونی، رونمایی از 175 یادمان برای شهدا از جمله دیگر اقدامات در قالب این کنگره به شمار می رود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به دیدار مسئولان استانی کنگره 12 هزار شهید استان با رهبر معظم انقلاب، این امر را مهمترین اقدام شورای سیاست گذاری این کنگره دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمایشات گهرباری را مطرح کردند که تفکر انقلابی از جمله مهمترین این تاکیدات بود.
سردار خرم گفت: شهدا ارزشمندترین کالای وجودی خود که جان آنان بود را تقدیم انقلاب کردند و در حال حاضر نیز محور وحدت در جامعه به شمار می روند، چنانکه ملت ایران اسلامی فارغ از رنگ و قوم و نژاد، سر تکریم و تعظیم در برابر روح خدایی رهروان روح الله فرود می آورند.
وی تاکید کرد: شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان در تامین و تثبیت انقلاب اسلامی نقش بی بدیل و انکارناپذیری داشتند و اکنون نیز این نقش را به خوبی ایفا می کنند.
به گزارش ایرنا، کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی اعم از لشکری و کشوری در حسینیه ثارالله ارومیه در حال برگزاری است.
7125/2093
** خبر: طاهره نوید آرین ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.