به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بابک مرادزاده در حاشیه پنجمین مرحله دور دوم لیگ استانی وزنه‌برداری استان گفت: مسابقات وزنه برداری جام جعفر سلماسی را در پیشرو داریم و تقویم آن به رئیس فدراسیون وزنه برداری تحویل داده شده و در مسابقات جهانی این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: برای این مسابقات، جوایز دلاری در نظر گرفته شده که می تواند برای استان آذربایجان‌غربی بسیار خوب باشد.

وی افزود: این مسابقات در سه وزن جوانان و سه وزن بزرگسالان برگزار خواهد شد.

مرادزاده یادآور شد: جلسه هم‌اندیشی و آشتی ملی وزنه‌برداری کشورمان را با حضور قهرمانان المپیک، قهرمانان و چهره‌های برتر وزنه‌برداری در ارومیه برگزار می‌کنیم تا برخی مشکلات و اختلافات برطرف شود و این موضوع با تأیید رئیس فدراسیون روبرو شد.

وی با اشاره به حضور علی میری در مسابقات جهانی آمریکا تأکید کرد: این موضوع هم برای خود وی و هم استان مزیت‌های مثبتی دارد و پس از چندین سال از استان نماینده‌ای در مسابقات جهانی داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: پس از مسابقات جهانی، مسابقات جاکارتای اندونزی را پیش‌رو داریم که میری و احمدنژاد نامزد شرکت در مسابقات هستند که ارزش آن بالاتر از مسابقات جهانی است.

وی با تجلیل از هیئت وزنه‌برداری شهرستان خوی تصریح کرد: برای تجهیز سالن این شهرستان زحمات بسیاری کشیده شده که جای قدردانی بسیار دارد و سالن استانداردی برای وزنه‌برداران ایجاد شده است که توسط رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افتتاح خواهد شد.

مرادزاده بیان کرد: نهم بهمن ماه هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی را تحویل خواهم داد و از اداره درخواست شده تا نامزدهایی را در نظر بگیرند و ترک هیئت از سوی مسئولان ورزشی استان و فدراسیون وزنه‌برداری مورد قبول نیست ولی بنا به دلایلی برای تصاحب مدیریت هیئت نامزد نمی‌شوم و پیری را به‌عنوان فرد جایگزین معرفی می‌کنم.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی اضافه کرد: آقای باقرلو به‌عنوان دبیر استانی هیئت انتخاب شده و هماهنگی‌های بعدی هیئت با ایشان است.

وی با اشاره به این تصمیم خود اظهار داشت: هیچ گونه خصومتی بین من و مسئولان ورزشی استان نیست و تصمیم که گرفته‌ام به این موضوعات مربوط نیست و این تصمیم صرفا یک تصمیم شخصی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 801377
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.