به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سید فتاح حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های حزب اعتدال و توسعه استان برای پیروزی دکتر روحانی در انتخابات گفت: برخلاف نگرانی از احتمال کمرنگ بودن استقبال از رییس جمهور در سفر انتخاباتی اردیبهشت ماه امسال به استان، دست اندرکاران این حزب در استان برای تهییج مردم و حضورشان در سفر انتخاباتی به ثمر نشست و شاهد حضور طیف‌های مختلف مردم در سالن ۶هزار نفری بودیم.

وی افزود: سفر انتخاباتی دکتر روحانی به آذربایجان غربی و شهر ارومیه، نقطه عطفی در تاریخ انتخابات ایران بوده و آذربایجان در این سفر سرافراز شد.

وی با اشاره به وفاداری به استان آذربایجان‌غربی به عنوان استان اقوام و ادیان کشور خاطر نشان کرد: من فرزند آذربایجان، استان رنگین کمان اقوام و ادیان هستم و شاید از نگاه برخی مهاجری در این استان هستم ولی همواره به آذربایجان‌غربی وفادار خواهم ماند.

حسینی گفت: ما برای توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی نیاز به فضایی توام با آرامش، امنیت و وحدت قشرهای مختلف داریم و باید از افراطی گری دوری کنیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بخاطر بهبود فضای جامعه و دوری از تنش‌ها و کدورت‌ها در بین اعضای جریان، ۲ بار از دبیری حزب استعفا دادم که آخرین آن مهرماه نیز طی نامه ای به دکتر نوبخت دبیر کشوری حزب بود که با آن مخالفت شد.

وی اضافه کرد: حزب اعتدال و توسعه با توجه به جریان اعتدالی که دارد، بیشترین مقبولیت را در بین آحاد مردم داراست.

وی با رد حمایت از رفراندوم کردستان عراق گفت: متاسفانه برخی برای ضربه زدن به این جریان در استان اقدام به انتشار مطالب کذبی کردند که واقعیت نداشت و من تنها یک پیام برای درگذشت رئیس جمهور سابق عراق ارسال کردم و هیچ حمایتی از جریان رفراندوم کردستان عراق نداشتم.

۴۸
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 801018
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.