به گزاش ایرنا در این دیدار که عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه 6 هزار نفری ارومیه برگزار شد، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هشتمین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه 3 بر 2، مغلوب میهمان خود شهرداری تبریز شد تا پنجمین شکست خود را در این فصل تجربه کند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در حاشیه این بازی بیان کرد: بازی سخت و نفس گیری را با تیم ارومیه که یک حریف سرسخت است، داشتیم.
عادل بناکار ادامه داد: بازی کردن در مقابل این تماشاگران پر ذوق ارومیه بسیار سخت است و جو سالن به گونه ای بود که ست های اول و دوم را واگذار کردیم ولی این را به همه گفته ایم که ارومیه خانه ماست و ما به تماشاگران آذربایجان افتخار می کنیم.
وی با بیان اینکه ارومیه باید به هواداران پرشور خود ببالد، افزود: ارومیه همواره تماشاگران خوبی داشته و امسال نیز نسبت به سال های قبل هم بهتر بوده اند؛ تیم شهرداری ارومیه به حمایت تماشاگران نیاز دارد تا اقتدار خود را نشان دهد تا این تیم را در مراحل بعدی ببینیم.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز در پایان این دیدار نفس گیر گفت: بازی خوبی بود اما بازیکنانم، بازی را بعد از ست دوم، ساده پنداشتند و امتیازهای حساس را واگذار کردند.
ساسان خداپرست ادامه داد: در ست های سوم و چهارم بازیکنان تیم شهرداری ارومیه افت محسوسی را داشتند که این باعث شد تا بازی یک قدم مانده تا پیروزی را واگذار کنند.
وی بیان کرد: بازیکنان ما فکر کردند که بازی در 2 ست تمام می شود و در ست سوم بازی را جدی نگرفتند و حملات ما ضعیف شده بود.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه هفته آینده، هشتم آذر ماه جاری با شهراداری ورامین دیدار می کند.
تیم شهرداری ارومیه در هفت دیدار پیشین خود پس از باخت از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران و کاله آمل، تیم سارویه ساری و رعد پدافند کاشان و خاتم اردکان یزد را شکست داده بود و در رده هشتم قرار داشت.
8135 / 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.