به گزارش ایرنا هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دسته یک کشور جام شهید «محسن حججی» دیروز /چهارشنبه یکم آذرماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه پیگیری شد که تیم شهرداری ارومیه در چهارمین دیدار خود به پیروزی سه بر 2 مقابل توپگاه بابلسر رسید.
در این دیدار بازیکنان شهرداری ارومیه با نتایج 23 بر 25، 25 بر 18 ، 25 بر 18، 23 بر 25 و 15 بر 11 توانست تیم حریف را به زانو در بیاورد.
در آغاز ست اول بازیکنان توپگاه بابلسر، بازی خوبی را آغاز کردند و توانستند ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کنند.
ست دوم در حالی ادامه یافت که بازیکنان تیم شهرداری جوان ارومیه برای جبران ست اول وارد میدان شدند و ست دوم را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خودشان به پایان رساندند.
در ست سوم بازیکنان تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه توانستند با نتیجه 25 بر 18 توپگاه بابلسر را مغلوب خود کنند تا نتیجه بازی در ست های بعدی مشخص شود.
شهرداری جوان ارومیه در ست چهارم با نتیجه 23 بر 25 مغلوب تیم توپگاه بابلسر شد تا این بازی به ست پنجم کشیده شود.
در ست پنجم این بازیکنان جوان شهرداری بودند که توانستند با نتیجه 15 بر 11 تیم توپگاه بابلسر را مغلوب خود کنند تا به چهارمین برد خود در این فصل برسد.
به گزارش ایرنا در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک، 16 تیم در 2 گروه حضور دارند که گروه اول شامل تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین است.
همچنین تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان در گروه دوم قرار دارند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری می شود که مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم شهردای ارومیه در سه بازی خود مقابل شهرداری قزوین، ملوان تهران و راه یاب ملل مریوان به پیروزی رسیده بود و با 3 برد و هفت امتیاز در رتبه دوم گروه نخست این رقابت ها قرار دارد.
8135 / 2093
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.