شیرین جهانگیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به بازدید از مدرسه، سفر به روستای سه کانی و دیدار با والدین دانش آموزان، اظهار کرد: بازیگوشی و فرار چند دانش آموز از مدرسه روستای سه کانی و طرح موضوع (به دروغ) اخراج شدنشان از مدرسه به علت پرداخت نکردن هزینه گازوئیل توسط دانش آموزان نزد پدر و مادرشان برای جلوگیری از تنبیه توسط والدین و ترس از آنها بوده است.
وی افزود: والدین علت اینکه چرا مدرسه نرفتند را از دانش اموزان پی گیر شدند و چون دانش آموزان از تنبیه شدن توسط والدینشان ترس داشتند داستان دروغین اخراج را به آنها گفتند تا از تنبیه در امان بمانند.
جهانگیری با اشاره به اینکه دانش آموزان برای تحصیل در مدرسه مشکلی ندارند، بیان کرد: یکی از والدین هم بدون اینکه موضوع اخراج ثابت شود و از مدرسه صحت و سقم قضیه را پی گیر باشد بلافاصله موضوع را در شبکه اجتماعی منتشر کرده و به این ترتیب موضوع کش پیدا می کند.
وی همچنین افزود: اما موضع گیری و قضاوت بدون تحقیق و بررسی برخی، موجب اندوه و تاسف است.
جهانگیری همچنین یادآور شد: مدرسه روستای یاد شده هیچ کمبودی نداشته و آموزش و پرورش، خیران و مشارکت مردم در تمام طول سال تحصیلی نیازی را باقی نگذاشته است.
مدرسه روستای 'سه کانی' مقطع ابتدایی تا اول متوسطه است و 99 دانش آموز دارد و در بیش از 15 کیلومتری شهرستان اشنویه قرار دارد.
شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3093/3072**خبرنگار: سارا معروفی**تنظیم کننده: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.