فرماندار میاندوآب گفت: هیچ اختلافی بین مسئولان ارشد شهرمیاندوآب وجود ندارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،ناصر امیری در مراسم تودیع و معارفه ریاستدانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب  افزود: هیچ اختلافی بین مسئولان ارشد شهر وجود ندارد و ما صرفاً به فکر آباد کردن شهر هستیم و کسانی که به فکر ایجاد حاشیه هستند بدانند در همان حاشیه خواهند ماند.

وی گفت: هیئت علمی دانشگاه درکمسیون های تخصصی فرمانداری مشارکت فعال داشته باشند تا بتوانیم با استفاده از افکار دانشگاهی کارهای عمرانی شهر را هم بهتر پیش ببریم.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: مسئولیت ها را امانتی می دانم که موقتی است و به عنوان نماینده دولت در این شهرستان از زحمات رئیس سابق قدردانی می کنم که امانت دار خوبی بودند.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه میاندوآب در این مراسم گفت:پاسخگو بودن به مردم به مراتب راحتتر از پاسخگو بودن به خداوند است و نمی شود با یک عذرخواهی رضایت خالق را جلب کرد.

وی ادامه داد:مسئولیت ها امانتی است که مدتی بر دوش هانسان ها نهاده می شود،نباید سوار بر ارشه سیاست شویم و دانشگاه را جولانگاه سیاستمداران کنیم .

مهدی مقدم رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم در مراسم تودیع خود گفت:علی رغم کاهش دانشجو در سطح کشور شاهد افزایش تعداد دانشجویان این واحد طی 5 سال اخیر بودیم.

وی گفت:بزرگترین افتخار من در این 5 سال این بود که هر کاری کردم برای رضای خدا بوده و اگر قصوری بوده از تمام عزیزان طلب حلالیت می کنم.

همچنین در این مراسم رامین رستمی رئیس جدید دانشگاه آزاد میاندوآب با اشاره به اینکه به کار گروهی معتقدم گفت: نمی شود به کار گروهی معتقد بود و همکاران را در دسته های مخالف و موافق دسته بندی کرد،نمی شود به فکر توسعه بود و رویه انتقاد پذیری را از خود دور کرد، من با اطمینان اعلام می کنم به دنبال ارضای اهداف شخصی و سیاسی خود نیستیم.

امروز طی مراسمی رامین رستمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب معرفی و از زحمات مهدی مقدم ریاست سابق این دانشگاه تجلیل شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.