امام‌جمعه خوی گفت: صادر نکردن قطع‌نامه سازمان ملل متحد علیه کشورهای مظلوم که توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان انجام شده تأسف‌آور است .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خوی با اشاره به قطعنامه اخیر سازمان ملل علیه ایران که با ابتکار کانادا و تعدادی از کشورهای غربی صادرشده، تصریح کرد: اگر بخواهیم موارد اتهام علیه جمهوری اسلامی را در چند جمله خلاصه کنیم می‌توان  اتهام اصلی ایران از برخورد با جاسوسان نوعاً غربی، قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر و جریان‌های سیاسی برانداز همانند بهاییان و تروریست‌های موردحمایت استکبار جهانی را نام برد .

وی افزود: 98 کشور عضو سازمان ملل به این قطعنامه رسوا رأی مثبت ندادند، چون می‌دانند طراحان این قطعنامه خودشان جنایت‌کاران و بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر و حمایت‌کنندگان از تروریست‌های قاتل انسان‌ها در جهان هستند .

امام‌جمعه خوی با ابراز تاسف از متجاوز 10سال کشورهای استکباری غرب بر مسلمین اظهارکرد: غرب سالهاست به سرکردگی آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به‌صورت روزمره مسلمانان مظلوم افغانستان، عراق،  یمن، بحرین، سوریه، پاکستان و لبنان را به‌ صورت روزمره قتل‌عام می‌کنند در حالی‌ که هیچ‌گونه قطعنامه‌ای از ناحیه سازمان ملل رسوا صادر نمی‌شود .

وی تصریح کرد: رسواتر از همه این‌ها این است که خود کشورهای غربی از منافقین آدم کش حمایت می‌کنند در حالی‌که 17 هزار نفر انسان بی‌گناه را در ایران قتل‌عام کرده و هزاران نفر از مردم عراق را در دوران صدام کشته‌اند .

حجت الاسلام شکوری با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه گفت: مردم متعهد و نوع دوست کشور هر کدام در حد وسع و تـوان خـود از کـمک دریـغ نـمی کنند و باید چنین گفت که نوع دوستی مردم ایران در جهان بی نظیر است .

مسئول مدارس علمیه خوی با اشاره به ویژگی های اخلاقی پیامبر بزرگوار و اینکه سیره عملی پیامبر(ص) الگویی برای عموم مسلمانان است تصریح کرد: تمامی اعمالش توأم با ذکر خدا بود ،با فقرا و نیازمندان مأنوس بود،برخورد مساوی با هم نشینان خود،بدی را با بدی پاسخ نمی داد،هنگام نشستن بیشتر رو به قبله می نشست،بخشنده ترین مردم بود،به همه مردم سلام می کرد،تعریف کنندگان می گفتند مانند او را ندیده ایم،زندگی او کم هزینه بود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.