معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو از اعزام تیمهای پزشکی به روستاهای محروم در هفته بسیج خبرداد.

سرهنگ دوم پاسدار موسی عطاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ضمن ابراز تسلیت به مناسبت سالروز رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی علیه السلام و درگذشت هموطنانمان در حادثه زلزله غرب کشور بر نقش بسیج در کمک رسانی و امداد به حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: قشر هدف این تیم اعزامی اهالی روستاهای محروم و کم برخوردار از امکانات پزشکی است.

وی بر آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه لغایت ۵ آذر در سال جاری اشاره کرد و گفت: هفته بسیج فرصتی است که در آن باید ‌به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا مخصوصا شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداخته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در ادامه با بیان اینکه 60 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و محرومیت زدایی در شهرستان از سوی سپاه ماکو برگزار می‌شود عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا، نشستهای فرهنگی و بصیرتی، دیدار از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان پیشکسوت، نمایشگاه های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، تجدید میثاق با شهدای والا مقام، تجلیل از بسیجیان فعال در تمامی عرصه ها تنها بخشی از این برنامه هااست.

وی گفت: گشت محله محور بسیج همزمان با سراسر کشور در کلیه پایگاه های بسیج ماکو اجرا می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو افزود: هفته بسیج با اهداف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن، تبیین اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و پرداختن به ملزومات جهاد کبیر برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عطاری در پایان به  برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در 5 آذر اشاره کرد و برگزاری این برنامه را نشان دادن عظمت و صلابت بسیجیان عنوان کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.