محمدعابدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از تشکیل ستاد ویژه دریافت کمک های مردمی به زلزله زدگان و جمع آوری آنها، این هدایای مردمی شامگاه روز گذشته /چهارشنبه/ به سمت کرمانشاه ارسال شد.
وی با اشاره به برودت هوا در مناطق زلزله زده اظهار کرد: با توجه به این امر، وسایل گرمایشی، چادر، آب‌معدنی و لباس‌های گرم نیاز اصلی زلزله زدگان به شمار می رود.
وی بیان کرد: هلال‌احمر خوی در سه‌ نقطه از شهر برای جذب کمک‌های مردمی چادر برپا کرده است و جمع‌آوری و ارسال اقلام تنها از یک واحد و از طریق هلال‌احمر صورت می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، در شهرستان خوی برای جمع آوری کمک های مردمی پنج پایگاه در نقاط مختلف شهرهای خوی، ایواوغلی، زرآباد، دیزج دیز و قطور ایجاد شده است و دومین مرحله کمک های مردمی خوی بزودی فرستاده می شود.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق و نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شد، آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورد و تاکنون حدود 300 پس لرزه داشته است.
7133/3072
**خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.