به گزارش ایرنا هفته سوم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دسته یک کشور جام شهید «محسن حججی» امروز /چهارشنبه 24 آبان ماه/ پیگیری شد که که تیم شهرداری ارومیه در سومین دیدار خود به پیروزی سه بر 2 مقابل راه یاب ملل مریوان رسید.
در این دیدار بازیکنان شهرداری ارومیه با نتایج 21 بر 25، 21 بر 25 ، 30 بر 28، 25 بر 18 و 15 بر 11 توانست تیم حریف را به زانو در بیاورد.
در آغاز ست اول بازیکنان راه یاب ملل مریوان، بازی خوبی را آغاز کردند و توانستند ست اول را با نتیجه 25 بر 21 از آن خود کنند.
ست دوم در حالی ادامه یافت که بازیکنان تیم شهرداری جوان ارومیه برای جبران ست اول وارد میدان شدند ولی ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 21 به نفع مهمان به پایان رسید.
در ست سوم بازیکنان تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه توانستند با نتیجه 30 بر 28 راه یاب ملل مریوان را مغلوب خود کنند تا نتیجه بازی در ست های بعدی مشخص شود.
شهرداری جوان ارومیه در ست چهارم نیز توانست با نتیجه 25 بر 18 تیم راه یاب ملل مریوان را مغلوب خود کند تا این بازی به ست پنجم کشیده شود.
در ست پنجم این جوانان شهرداری ارومیه بودند که با نتیجه 15 بر 11 تیم راه یاب ملل مریوان را شکست دادند تا با نتیجه سه بر 2 به پیروزی برسند.
به گزارش ایرنا در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک، 16 تیم در 2 گروه حضور دارند که گروه اول شامل تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین است.
همچنین تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان در گروه دوم قرار دارند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری می شود که مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم شهردای ارومیه در بازی اول و دوم خود مقابل شهرداری قزوین و ملوان تهران به پیروزی رسیده بود و با 2 برد و پنج امتیاز در صدر گروه نخست این رقابت ها قرار دارد.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.