رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران گفت: شبکه های انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور در مراکز استان ها تشکیل می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سید ابراهیم کتابچی در کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ایران درارومیه افزود: به دلیل اهمیت بسط و توسعه علمی و ارتباطی در این رشته، شبکه های انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور در  مراکز استان های اصفهان،مشهد، گیلان تشکیل شده است و در آینده نزدیک در استان های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل نیز تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه به دلیل اهمیت موضوع، از سایر استان های کشور از جمله مازندران، شیراز، اهواز، کرمان و کرمانشاه نیز جهت انجام مقدمات تشکیل انجمن در این استان ها دعوت کرد.

رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت این رشته اساتید امر و فعالان این حوزه در خصوص جراحی مغز و اعصاب در جهت ایجاد و فعالیت رشته های فوق تخصص، برنامه ریزی های لازم و اهتمام ویژه دارند.

وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه زلزله کرمانشاه از اعلام آمادگی همکاری جامعه جراحان کشور با زلزله زدگان خبر داد وافزود: نیروی داوطب از جامعه جراحان مغز و اعصاب به کرمانشاه اعزام شده است.

کتابچی تصریح کرد: پروپوزال چندین رشته تخصصی توسط دانشگاه ها تدوین شده است که رشته قاعده جمجمه توسط دانشگاه تهران، رشته عروق توسط شیراز و مشهد و رشته های دیگر فوق تخصص نیز گسترش می یابد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.