معاون پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب با عنوان «طراوت قلم» در مدارس علمیه خواهران استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد .

اعظم پورحیدر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی  تصریح کرد: معاونت پژوهش با همکاری معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران، به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و در راستای ترغیب و تشویق طلاب به مطالعه و کتابخوانی مسابقه خلاصه نویسی کتاب با عنوان "طراوت قلم" برگزار می کند .

وی با اشاره به اهداف برگزاری اسن مسابقه گفت: این مسابقه فرهنگی با هدف عملیاتی کردن و تعمیق آموزه های ساعات پژوهشی، تجربه ای عملی در مطالعه و یادگیری موثر و تسریع مرور، دقیق خوانی، تثبیت و تعمیق مطالعه و یادگیری موثر، تمرینی برای کار قلمی و رشد فکری طلاب، تمرکز فکری هنگام مطالعه کتاب، بهره مندی از حجم زیاد مطالب در زمان اندک و انتقال مفاهیم کتب منتخب  برگزار می شود .

پورحیدر تصریح کرد: در راستای پرهیز از موازی کاری، رسیدن به نتجه مطلوب و دسترسی آسان به منابع، خلاصه نویسی از کتب سیر مطالعاتی معاونت فرهنگی با رویکرد علمی-کاربردی و مهارت سبک زندگی انتخاب شده است .

وی با بیان اینکه مسابقه در 3 سطح 2 و 3، اساتید و کادر برگزار و ارزیابی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان غربی تا 10 آذر و از طریق پیام با ذکر عنوان مسابقه خلاصه نویسی"طراوت قلم" است .

معاون پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند فایل pdf کتب مورد مسابقه را از سایت معاونت فرهنگی دریافت کنند


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.