مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: درحدود 600 اشتراک دوچرخه هوشمند در ارومیه صادر شده است.

علی خلیل وند در گفت وگو با خبر نگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به شروع به کار فاز دوم پروژه دوچرخه هوشمند درشهر ارومیه افزود: فازدوم این پروژه به طول چهار کیلومتر درمسیر خیابان های انقلاب، برق،ارتش،امینی و میدان انقلاب طراحی شده که مسیر ها با خط کشی و رنگ آمیزی ویژه مشخص شده است.

وی گفت:تعداد 180دستگاه دوچرخه های سالم در فاز دوم پروژه در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

خلیل وند با اشاره به موفق بودن فاز اول این پروژه اشاره کرد:به دلیل استقبال همشهریان به زودی و با تکمیل پروژه، ایستگاه های جدیدی در داخل پارک فدک ،حلاوت ویادمان شهید باکری پیش بینی و اجرا می شود.

وی در خصوص نرخ کرایه دوچرخه های هوشمند اظهار کرد: مبلغ 5000 تومان حق اشتراک سالانه دریافت می شود و در هر نوبت استفاده نیم ساعت اول رایگان و به نسبت هر نیم ساعت 500 تومان دریافت می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه جابه جایی سریع و قابل انعطاف برای مسافت‌های کوتاه، کاهش آلودگی هوا، تامین سلامت فرد و اجتماع، کاهش آلودگی صوتی، کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی، کاهش نشر آلاینده‌های سمی و گازهای گلخانه‌ای، کاهش آسیب های اجتماعی،   افزایش شور و نشاط اجتماعی  و زیبایی منظر شهری  را از مزایای سیستم هوشمند اشتراک دوچرخه عنوان کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.