به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسن محمودی اصل زاده با اشاره به زلزله رخ داده در برخی از مناطق کشور گفت: هلال احمر آذربایجان غربی لحظاتی بعد از حادثه آمادگی خود را به سازمان امداد و نجات کشور برای خدمت رسانی به استان‌های حادثه‌دیده اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ضمن ابراز همدردی با مردم استان های زلزله زده و تسلیت به خانواده کشته شدگان این حادثه خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از تمامی شهرها، این زمین لرزه در استان آذربایجان غربی، بیشترین خسارت را به شهرستان سردشت وارد کرده مصدومیت ۷ نفر بر اثر حوادث درجه دوم زلزله که همگی در اثر عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام خروج از منازل آسیب دیدند و به دلیل حمل ناصحیح دچار آسیب های شده اند.

وی اضافه کرد: ترک جزیی ساختمانها در سطح شهرستان علل الخصوص روستاها و ریزش پنج مورد دیوار ساختمان و مغازه های در حال تاسیس از دیگر خسارات مالی این شهرستان گزارش شده که سریعا با فراخوان ۳۰ نفر از عوامل امدادی وآماده باش کامل، امدادرسانی صورت گرفت.

وی افزود: حدود ۱۲۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در قالب ۱۶ تیم به استعداد چهار تیم آواربرداری و دو تیم واکنش سریع و و ۱۰ تیم اسکان اضطراری و همچنین یک تیم درمان اضطراری۲۰ نفره جهت شرکت در عملیات آواربرداری، اسکان و درمان اضطراری سحرگاه دوشنبه عازم استان کرمانشاه شدند.

محمودی افزود: یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان و ۱۷ دستگاه خودرو و تجهیزات زنده‌یاب و آواربرداری اعم از مینی بوس، آمبولانس، هایلوکس، پیکاپ، کرافتر، کامیون، اسکانیا، ایسوزو، تویوتا وانت و مزدا دوکابین و همچنین تامین چهار دستگاه توسط سایر ادارات به استان کرمانشاه ارسال شده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 789288
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.