عبدالحسین علی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از لحاظ جمعیتی نیز حدود 82 درصد جمعیت روستایی یک میلیون و 100 هزار نفری استان از راه های آسفالته در روستاهای خود برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه این اداره برای فصل سرما در سطح استان آمادگی کامل را دارد، اظهار کرد: برای بسیاری از شهرستان‌ها اعتبار و ابلاغ برای خرید و حمل شن و ماسه جذب ‌شده و همانند سال گذشته برای رفع مشکلات موجود مجوزهایی برای اجاره ماشین‌آلات داده می‌شود.
وی اضافه کرد: در موضوع سوخت زمستانی امسال با توجه به اینکه منابع آن تأمین شده، مشکلی نخواهیم داشت و تمام تمهیدات اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی 40 میلیارد ریال ‌به پیمانکارهای خط‌ کشی بدهی دارد، افزود: خط‌ کشی، ریل جاده‌ها و نصب علائم اعتبار ویژه‌ای می‌خواهد که امیدواریم تامین شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 500 کیلومتر خط کشی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال 67 راهدارخانه فعال شده است و اگر جایی هم ضرورت داشته باشد می‌توان به‌ صورت استیجاری، تجهیزات راهداری در آن مستقر کرد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی بیش از هشت هزار راه روستایی دارد که حدود 65 درصد کل راه های استان را شامل می شود.
7510/2093**خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.