استاندار آذربایجان غربی ضمن پیامی جان باختن شماری از هموطنان غیورمان در کرمانشاه در اثر زلزله را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پیامی جان باختن شماری از هموطنان غیورمان در استان کرمانشاه در اثر وقوع زلزله را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و مصیبت غمبار زمین لرزه شامگاه یکشنبه 21 آبان که به جان باختن شماری از هموطنان غیورمان در استان کرمانشاه منجر شد و مصدومان فراوان و خسارات مادی و معنوی بسیاری به بار آورد، مایه تاسف و تاثر فراوان گردید.

اینجانب به نمایندگی از مردم خونگرم و ایثارگر آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به عموم مردم استان کرمانشاه،خاصه خانواده های مصیبت دیده و طلب آمرزش برای قربانیان و آرزوی شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان، آمادگی کامل دستگاه های امدادی،هلال احمر و مراکز درمانی خدمات رسان این استان را برای کمک به مردمان همیشه مقاوم و سربلند خطه کرمانشاه اعلام می کنم.

از درگاه خداومند متعال آرزو  دارم آلام آسیب دیدگان این حادثه جانکاه به سرعت تشفی یابد و با همیاری آحاد ملت، خسارات وارد آمده نیز به سرعت جبران گردد.

رجاء واثق دارم مردم صبور و مقاوم آن دیار، در پرتو الطاف حق تعالی و با همت و نصرت آحاد هموطنان، خانه و کاشانه خود را به سرعت بازسازی می کنند تا سرزندگی دوباره به آن بخش قهرمان پرور از میهن اسلامی بازگردد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.