به گزارش ایرنا، اسمعیل کریم زاده عصر روز شنبه در دیدار با فرماندار چالدران اظهار کرد: برای پشتیبانی از طرح های کشت گلخانه ای، 31 هکتار از طرح های مرتبط در آذربایجان غربی شناسایی و برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده است.
وی اضافه کرد: این طرح های مربوط به کشت گلخانه ای در آستانه عقد قرارداد برای دریافت تسهیلات است که امیدواریم تا پایان امسال این امر محقق شود.
وی دیگر طرح اولویت دار را ایجاد خط اعتباری برای ارتقای ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی بیان کرد و ادامه داد: افزایش ضریب مکانیزاسیون در واحد سطح و واحدهای تولیدی کشاورزی از جمله برنامه ریزی های مهم در راستای توسعه این حوزه به شمار می رود که تسهیلات اعطایی به فعالان آن با حداقل سود بانکی، توزیع می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اولویت دیگر پرداخت این میزان تسهیلات را پرورش انواع ماهی در قفس برشمرد و اظهار کرد: در آذربایجان غربی سه منطقه آبی سد ارس، سد حسنلوی نقده و سد مهاباد برای این امر شناسایی شده که علاقه مندان به پرورش ماهی می توانند با مراجعه به ادارات شیلات استان و اخد مجوز از تسهیلات این حوزه نیز بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، بخش کشاورزی مهمترین بخش درآمدزا در آذربایجان غربی به شمار می رود.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.