به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در نهمین جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، معاونین استاندار، بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای شورای اداری در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان گفت: تغییرات مدیریتی در استان، بدون حب و بغض و صرفا در جهت بهبود، اصلاح و کمک هر چه بیشتر به توسعه استان خواهد بود.

وی افزود: بنده هیچ بنای تغییر و تحول را در صورتی که ببینم می توانم با مدیران فعلی کار کنم و کارها را پیش ببرم نخواهم داشت؛ البته بحث شایسته سالاری، تعهد و تخصص از اصول اساسی است که مدیران باشد داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی راجع به بحث مشاوران استانداری نیز گفت: بنده از تمام مشاورانی که در زمان آقای سعادت فعالیت داشته اند تقدیر و تشکر می کنم و اگر بخواهم مشاوری برای خود انتخاب کنم بعد از شناخت کافی از نیروها و منابع انسانی این کار را انجام خواهم داد.

شهریاری توجه به بانوان و جوانان و استفاده از ظرفیت آنان در پست های مدیریتی را نیز حائز اهمیت و از سیاست های دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: در استان آذربایجان غربی نیز این موضوع مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در رابطه با فعالیت رسانه ها و خبرنگاران استان اظهار کرد: استانداری آذربایجان غربی و مدیران دستگاهها، هیچ ترسی از نقد و بررسی عملکردشان نخواهند داشت و اگر رسانه ها، نقدهای منصفانه و در جهت بهبود وضعیت استان داشته باشند ما از آن استقبال می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از رسانه ها خواست در جهت بهبود و ارتقای آرامش سیاسی و اجتماعی استان گام بردارند.

وی گفت: ثبات و آرامش باعث توجه بیشتر سرمایه گذاران به این استان و رونق اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه استان خواهد شد.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مدیریت صحیح روی منابع انسانی گفت: توجه و بهره گیری بهینه از منابع انسانی، رشد و توسعه را بدنبال خواهد داشت ولی متاسفانه در سالهای گذشته در کشور ما این موضوع مورد غفلت واقع شد و لازم است با برنامه ریزی های لازم زمینه استفاده هرچه بهتر از توانمندی های نیروی انسانی فراهم شود.

وی افزود: امیدواریم در این دوره مدیریتی جدید در استان و با همفکری و همکاری مدیران بتوانیم روند و مسیر توسعه استان را پرشتاب تر از گذشته ادامه دهیم و شاخص های توسعه استان را بهبود ببخشیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از مدیران دستگاهها خواست برنامه های اجرا شده و برنامه های آتی دستگاه متبوع خود را تا هفته آینده به ایشان ارائه کنند.

تمرکز بر روی پروژه های اصلی توسط مدیران، کمک هرچه بیشتر سیستم بانکی در جهت رونق تولید و احیای واحدهای تولیدی استان، شناسایی و احصاء مشکلات اساسی شهرستان ها توسط فرمانداران و شناسایی نقاط بحران زا توسط مدیران و فرمانداران از دیگر موارد مورد تاکید مقام عالی استان در این جلسه بود.

استاندار آذربایجان غربی، رضایت مردم را نیز بسیار مهم و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: از مدیران و کارکنان می خواهم بحث رضایت مردم و حل مشکلات آنان را در اولویت کاری خود قرار دهند؛ درصورتی که برخورد نامناسبی با مردم صورت گیرد برخورد خواهم نمود.

شهریاری همچنین گفت: بنده نیز حتما یک روز کاری را برای برگزاری جلسات ملاقات عمومی اختصاص خواهم داد تا در حد توان در جهت رفع مشکلات مردم عزیز استان گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود از آمادگی تعدادی از سرمایه گذاران برای فعالیت در استان خبر داد و گفت: طی همین یک هفته آمادگی و تقاضاهای بسیار خوبی از سوی تعدادی از سرمایه گذاران برای فعالیت در استان مطرح شده که تحقق و عملیاتی شدن این موارد را پیگیری خواهم کرد.

استاندار آذربایجان غربی از برنامه ریزی در جهت بیمه نمودن تمام روستاهای استان در مقابل حوادث غیرمترقبه نیز خبر داد و گفت: برنامه ای داریم تا تمام روستاهای استان را در مقابل حوادث غیرمترقبه ای مانند سیل و زلزله بیمه کنیم تا در صورت بروز چنین حوادثی بتوانیم در کمترین زمان ممکن به مردم خدمت رسانی کنیم.

شهریاری در پایان ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری و وحدت در مدیریت استان بتوانیم مسائل و مشکلات استان را رفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی برای استاندار جدید آذربایجان غربی آرزوی توفیق نمود و گفت: امیدواریم در دوره جدید مدیریتی استان با کمک استاندار محترم و تمامی مدیران، مشکلات استان و مردم عزیز آن رفع گردد.

حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه گزارشی تحلیلی از روند توسعه ای استان و همچنین قابلیت ها و پتانسیل های استان ارائه کرد.

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786682
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.