نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر تلاش بیشتر برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی هادی بهادری در شانزدهمین جلسه خدمات سرمایه گذاری که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی مشکلات واحد های تولید و صنعتی آذربایجان غربی را مرتفع می کند افزود: این استان دروازه ای به سمت اروپاست و تحول مثبت اقتصادی در این منطقه منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود .

بهادری گفت: آذربایجان غربی مملو از پتانسیل های اقتصادی، کشاورزی، منابع انسانی است اما مشکلاتی هم دارد که امیدواریم با کمک استاندار آذربایجان غربی و سایر مدیران، این مشکلات را رفع کنیم .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در استان بالغ بر 100میلیارد ریال در اغلب واحدهای صنعتی سرمایه گذاری می شود اما از ظرفیت لازم بهره مند نیستند و گاهی کمتر از 10 درصد توان کار می کنند .

بهادری گفت: جذب سرمایه گذاری های جدید بویژه خارجی برای استان از دیگر اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که سرمایه گذاری زمینه تولید، رونق اقتصادی و اشتغال را فراهم می کند .

وی ادامه داد: استان با وجود  دارا بودن ظرفیت فراوان برای سرمایه گذاران با مشکلاتی زیست محیطی، معضل دریاچه ارومیه ومشکل منابع آب مواجه است که باید با برنامه ریزی و اقدامات لازم نسبت به رفع موانع تلاش کرد .

وی گفت: ۷۰ درصد کنسانتره کشور در آذربایجان غربی تولید می شود لذا نیاز است جهت سرمایه گذاری در این بخش تلاش شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس نیز بصورت جدی مواردی را که می تواند توسعه کشور و استان ها را به دنبال داشته باشد پیگیری می کنند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.