اجلاسیه پیشمرگان مسلمان کُرد در مهاباد آغاز بکار کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی اجلاسیه پیشمرگان مسلمان کُرد با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه،  استاندار آذربایجان غربی و مسئولان ارشد استانی و منطقه ای در مهاباد آغاز بکار کرد.

سردار عابدین خرم  فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در این اجلاس گفت: شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد دوشادوش برادران آذری و فارس خود از هیچ ایثارگری دریغ نکردند.

وی افزود: آذربایجان غربی با تقدیم  3 هزار 474  شهید اهل سنت، 1000 شهید پیشمرگ مسلمان و عشایر، بیش از 80 شهید روحانی، دارای 12 هزار شهید و 19 هزار جانباز بوده و مقام سوم ایثار در کشور را به خود اختصاص داده است.

ماموستا ملا قادر سهرابی امام  جمعه مهاباد در اجلاس پیشمرگان مسلمان کُرد در مهاباد اظهار کرد: پیشمرگان مسلمان از اوایل انقلاب از این مرز و بوم دفاع کردند و این خون شهدا پایمال نخواهد شد و امنیت امروز ما از خون این شهیدان است و باید خانواده این شهدا را ارج بنهیم.

وی با بیان اینکه باید نگذاریم سیاست های ددمنشانه آمریکا و ابرقدرتها وحدت موجود را بهم زند تصریح کرد: همه ما باید قدردان خون شهدا و ایثارگری خانواده های این عزیزان باشیم و به برگزاری اجلاسیه و کنگره بسنده نکنیم در شرایطی که در غالب ممالک اسلامی خون می بارد ما امنیت و ارامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم .

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس کە با حمایت دول غربی بود ایران را بیمە کرد اظهار کرد: دفاع مقدس کرد و ترک و مذهب نمی شناسد و همه دربرابر نظام و کشور برای جانفشانی آماده ایم


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.