سردار دلاور رنجبرزاده روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: 21 کمیته استانی و شهرستانی در خصوص برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه تشکیل شده است و در آن میهمان ویژه از فرماندهان عالی رتبه سپاه و مسئولان ارشد سیاسی کشور شرکت می کنند.
سردار رنجبرزاده همچنین با اشاره به فرمایشات امام راحل و رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید در حفظ آثار و دستاوردهای شهدا کم نگذاریم.
وی تاکید کرد: شهدا بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده هستند و بر این اساس باید در انتقال ارزش های شهدا به نسل بعدی تلاش کنیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه استکبارستیزی، ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان توسط ایران برای جهانیان ثابت شده است، گفت: این فرهنگ نه فقط به کشورهای اسلامی بلکه برای کشورهای آزادیخواه جهان نیز صادر شده است.
سردار رنجبرزاده با تاکید بر اینکه باید دین خودمان را هر چند اندک به شهدا ادا کنیم، اظهار کرد: پیشرفت، توسعه و امنیت کشور مدیون رهبری و خون پاک شهداست.
وی افزود: امسال تاکنون یادواره شهدای 28 شهید روحانی اهل سنت، یادواره شهدای کارمند، یادواره شهدای منا، یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای ترور در مهاباد برگزار شده است.
وی همچنین با اشاره به تاثیرات شهدای پیشمرگه کرد مسلمان در منطقه، بیان کرد: سران گروه های ضد انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال گمراه کردن عده ای بودند تا به انقلاب ضربه بزنند اما پیشمرگه های کرد مسلمان با قرار گرفتن در صفوف سپاه و ارتش و با جلوگیری از دستیابی ضدانقلاب به اهدافشان دلاورانه از کشور و سرزمین خود دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی 12 هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 764 شهید مربوط به شهرستان مهاباد است؛ این شهرستان با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب استان واقع است.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.