به گزارش ایرنا، سرهنگ بیت‌الله پاشایی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو پارس در این خصوص گفت: ماموران ایست و بازرسی ائواوغلی- خوی در حال کنترل خودروهای عبوری در این محور یک دستگاه پژو پارس را به دلیل حمل کالای قاچاق توقیف کردند.
وی با اشاره به محتوای کشفیات به دست آمده از این خودرو، ادامه داد: از پژو پارس 840 ثوب البسه قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال کشف شد.
وی در ارتباط با تعداد متهمان دستگیر شده مرتبط با این محموله قاچاق، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای طی کردن مراحل قانونی پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
وی از کشف محموله البسه قاچاق دیگر در محور خوی-ائواوغلی خبر داد و اشاره کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان یک دستگاه خودرو را در این محور توقیف کردند.
پاشایی با اشاره به اینکه خودرو پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، بیان کرد: از خودرو 365 ثوب البسه قاچاق کشف شد که بنا بر برآورد کارشناسان ارزش ریالی البسه مکشوفه 400 میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد، عنوان کرد: متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد تا سیر قانونی خود را طی کند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
7133/2093**خبر: سعید فرجی** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.