به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزارو ۱۲۷ دستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه مشغول جابه جایی مسافران هستند، گفت: از این تعداد تاکسی شهری فعال در ارومیه، یک هزار دستگاه تاکسی فرسوده است و همچنان روند نوسازی ناوگان ادامه دارد.

وی افزود: گرچه روند تحویل تاکسی های فرسوده ارومیه به مرکز اسقاط در جریان است ولی سایت نوسازی تاکسی های فرسوده همچنان بسته است و بزودی مشکلات رفع و روند نوسازی ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در روند نوسازی تاکسی های فرسوده شهر ارومیه، خودروهای مدل ۸۵ و پایین تر نو می شوند، تصریح کرد: رانندگان تاکسی مدل ۸۵ به پایین می توانند نسبت به نوسازی خودرهای خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه ۸/۷ سال است، افزود: با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها در هوای ارومیه و بخشی از این آلودگی به دلیل خودروهای فرسوده به لحاظ منطقی و عقلانی ضرورت نوسازی تاکسی های فرسوده بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

معصوم زاده با بیان اینکه ۴۰ درصد از تاکسی های فرسوده شهر ارومیه نو شده است، ابراز امیدواری کرد: نوسازی تاکسی‌های فرسوده موجب کاهش آلاینده‌های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت و تقلیل عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775102
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.