به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز /شنبه/ در بدو ورود به ارومیه با هدف شرکت در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران افزود: پس از انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده و جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز نظام مردم سالاری است.
وی اظهار کرد: تمامی ارکان حکومتی و حتی رهبری با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم ایران انتخاب می شود.
وی همچنین گفت: ' محمد مهدی شهریاری' امروز به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی معرفی می شود و امیدواریم تا از تجربه های مسئولان قبلی برای خدمت به مردم بهره گیرد.
وی از قربانعلی سعادت، استاندار پیشین آذربایجان غربی به خاطر خدمات ارزشمندی که طی سال های اخیر در این استان انجاده داده است، قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا ترامپ شامگاه جمعه در یک سخنرانی مملو از تنفر و خشونت، سیاست جدید خود را در برابر ایران اعلام کرد و وجود مردم سالاری را در ایران زیر سوال برد.
عجیب آنکه او بطوری بی‌سابقه‌ 'ملت ایران' را تروریست خواند و با تحریف نام 'خلیج‌فارس'، که حتی با مواضع رسمی پیوسته‌ی دولت و ارتش آمریکا در تضاد است، خصومت خود را با ایران و تاریخ باشکوه آن نشان داد.
رامپ در شرایطی چنین اظهارات تنفرآمیزی به زبان آورد که محبوبیت او فقط پس از ٩ ماه به کمترین درصد رسیده و در واقع او ضعیف‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکاست.
3214/ 3072
**خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.