حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشین شهر افزود: بی توجهی آمریکا به این امر موجب منزوی شدن این کشور نزد همپیمانان غربی خود شده و ارزش و احترام این دولت بیش از پیش خدشه دار می شود.
وی قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی توسط دولت مردان آمریکایی را جفا در حق بشریت دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد نظامی صرف نیست بلکه سپاه پرچمدار حمایت از مظلومان عالم بوده که هر جا فریاد مظلومانه ای شنیده قیام کرده و ظالمان را بر سر جای خود نشانده است.
وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران خود را یک پاسدار می دانند و تا پای جان از آن حمایت می کنند، گفت: سپاه داعیه دار ارزش ها در جهان بوده و ملت های مظلوم جهان سپاه را تکیه گاه و پناهگاه محکم خود می دانند که در مقابل سیاست های غلط مستکبرین قد علم کرده است و با قدرت و صلابت به موفقیت رسیده است.
امام جمعه نوشین شهر افزود: مبارزه با فساد در تمام عرصه‌ها بالاخص عرصه فرهنگی و اقتصادی وظیفه مسئولان نظام است و باید بدون در نظر گرفتن وابستگی های سیاسی و جناحی و حزبی با متخلفان برخورد شود.
حجت الاسلام خان بابایی اضافه کرد: برخور با متخلفان باید توسط دستگاه قضایی صورت گیرد و جوسازی های سیاسی توسط جریانات و افراد معاند نظام با برخورد قاطع مسئولان روبرو شود.
نوشین شهر در 25 کیلومتری شمال ارومیه قرار دارد.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.