به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هفته دوم لیگ برتر والیبال با شکست خانگی تیم مسن شهرداری ارومیه برابر باشگاه نوجوانان شمس همراه بود.

در این دیدار که در حضور اندک تماشاگران ارومیه‌ای در سالن غدیر (دورنالاریوواسی) برگزار شد تیم شمس (تیم ملی نوجوانان) دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه را شکست دهند.

نوجوانان شمس در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازات ۲۸-۲۶، ۲۷-۲۵ و ۱۶-۱۴ میزبان صاحب نام خود را شکست دهند و تنها در ست های سوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۶ شکست خوردند.

علیرضا بهبودی، عبدالرضا علیزاده و فرهاد پیروت پور بازیکنان با سابقه حضور در تیم ملی والیبال و امیر خداپرستی، معین رحیمی، و بهرام فرید نتوانستند از پس تیم متشکله از نوجوانان والیبالیست بر بیاید.

به این ترتیب با توجه به عدم محاسبه نتیجه بازی هفته نخست نماینده ارومیه، تیم شهرداری با تحمل این شکست در رده هفتم لیگ ۱۱ تیمی قرار گرفت که احتمالا با توجه به بازی باقیمانده این هفته به رتبه هشتم سقوط خواهد کرد و تیم شمس نیز به رتبه ششم صعود کرد.

از حواشی این مسابقه قطع پیاپی پخش تلویزیونی این مسابقه توسط صداوسیمای آذربایجان غربی بدلیل اخبار و اذان و نارضایتی هواداران اشاره کرد.

با این شکست، موجی از انتقادات نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه، سرمربی تیم و بازیکنان در فضای مجازی ایجاد شده و باید منتظر ماند تا طی روزهای آینده واکنش مسئولان این تیم در قبال عملکرد ضعیف و پرانتقاد این تیم که جزو تیم های نسبتا گرانقیمت لیگ نیز به شمار می رود چه خواهد بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 763958
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.