** کتابخانه های سیار آذربایجان غربی، کانونی برای پرورش فکری کودکان روستایی
کتابخانه های سیار روستایی یکی پس از دیگری در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی راه اندازی می شود؛ کتابخانه هایی که با برخورداری از 60 هزار جلد کتاب تا زمان حاضر، تمام فعالیت های فرهنگی و هنری کتابخانه های ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان را به کودکان روستایی عرضه می کند.

** صدور یکهزار کارت تردد مرزی برای بهبود معیشت مرزنشینان سردشت
فرمانده هنگ مرزی سردشت با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر فعالیت مرزنشینان ساکن در شعاع حدود 15 کیلومتری مرز و بهره مندی از امتیاز مرزنشینی، گفت: تاکنون برای 15 هزار مرزنشین این شهرستان کارت تردد مرزی صادر شده است.

** شرکت های خدمات رسان ارومیه به اعطای انشعاب مساکن غیرمجاز ملزم شدند
در حالی که اعطای انشعاب توسط شرکت های خدمات رسان تا پیش از بهار امسال غیرقانونی بود، فرماندار ارومیه با اشاره به مجوز قانونی برای حل این مشکل گفت: شرکت های خدمات رسان ملزم به اعطای انشعاب به مساکن غیرمجاز هستند ولی باید صاحبان این مساکن نیز در سریع ترین زمان نسبت به اخذ پروانه از شهرداری اقدام کنند.

** جاده های آذربایجان غربی در هر 18 ساعت شاهد فوت یک انسان است
در حالی که به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در هر 18 ساعت یک نفر در جاده های این استان جان خود را از دست می دهد؛ رانندگان با شناسایی عوامل اصلی تصادف ها می توانند از چنگال مرگ رهایی یابند.

** تمرین کمک به همنوعان در جشن عاطفه های آذربایجان غربی
مرحله دوم جشن عاطفه ها روز گذشته در یکهزار و 370 مدرسه آذربایجان غربی برگزار شد تا دانش آموزان این مدارس در یک حرکت فرهنگی بار دیگر کمک مالی به همنوعان خویش را تمرین کنند و در شادی های همکلاسی های نیازمندشان سهیم شوند.

** سردار شعبانی: دفاع از کیان اسلامی همچنان ادامه دارد
فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه راه شهدای جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان اسلامی همچنان ادامه دارد، گفت: ما در خارج از مرزهای کشور در حال دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.