رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت:  681 هزار لیتر نفت‌گاز و کوره به واحدهای صنعتی و معدنی خوی واگذار شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ایرج مرندی با اشاره به عملکرد شهریور ماه اداره صنعت، معدن و تجارت خوی اظهار کرد: طی  ماه گذشته یک پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 30 هزار و 392 میلیون ریال و با اشتغال 10 نفر در خوی صادر شد.

وی افزود: از سوی دیگر دو جواز تاسیس نیز با میزان سرمایه‌گذاری 79 هزار و 707 میلیون ریال و با پیش‌بینی اشتغال 78 نفر صادر شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با اشاره به اینکه در این مدت 421 هزار و 300 لیتر نفت‌گاز به واحدهای صنعتی و معدنی خوی واگذار شد گفت: از سوی دیگر 260 هزار لیتر نفت‌کوره نیز به این واحدها واگذار شد.

وی با اشاره به عملکرد بخش توسعه و تجارت شهرستان خوی بیان کرد: در شهریور ماه ارزش صادرات این شهرستان، هشت هزار دلار و ارزش واردات 965 هزار و 460 دلار بوده است.

مرندی به عملکرد حوزه معدن شهرستان خوی پرداخت و اظهار داشت: در ماه گذشته ضمن بازدید از واحدهای تولیدی دارنده پروانه بهره‌برداری شن و ماسه به تعداد 30 فقره، 20 فقره نیز بازدید از واحدهای معدنی دارای پروانه بهره‌برداری، واحدهای معدنی دارای پروانه اکتشافی در حوزه شهرستان و خارج از حوزه خوی انجام شد.

وی، کنترل مواد معدنی حمل شده از معادن شهرستان را 459 هزار و 528 تن دانست و گفت: از سوی دیگر تحویل شن و ماسه به سه واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری در مجموع به مقدار 30 هزار و 720 متر مکعب بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با اشاره به عملکرد حوزه بازرسی و نظارت تصریح کرد: در ماه گذشته تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان خوی یک هزار و 77 مورد بوده که در این رابطه، 58 فقره پرونده به ارزش ریالی 416 میلیون و 641 هزار و 82 هزار ریال تشکیل شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.