سردار ناصر اصلانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر کشف شده 78 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
وی اضافه کرد: از این مقدار، 9 هزار و 734 کیلوگرم پیش ساز و مواد مخدر صنعتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 2.3 برابر کشف پیش ساز مواد مخدر در نیمه نخست سال گذشته بوده است.
وی اظهار کرد: از مجموع یکهزار و 531 تن مواد مخدر سنتی کشف شده نیز 47 کیلوگرم هروئین، 250 کیلوگرم مورفین، 744 کیلوگرم تریاک و 440 کیلوگرم حشیش بوده است.
وی ادامه داد: در این مدت همچنین 11 هزار و 242 نفر معتاد در آذربایجان غربی جمع آوری شد که از این تعداد چهار هزار و 500 نفر معتاد برای اولین بار دستگیر شده بودند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این مدت 40 شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد که پنج درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.
سردار اصلانی از توقیف 200 دستگاه خودروی مورد استفاده در توزیع مواد مخدر در آذربایجان غربی خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.