به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر صادق طیب نژاد روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری این یادواره اظهار کرد: روز به روز تعلق مردم مناطق کردنشین به انقلاب بیشتر می شود و همین عملیات تروریستی 31 شهریور در مهاباد نشانه عصبانیت دشمن از پایبندی مردم این خطه به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با تاکید بر اینکه شهادت، فوز عظیم و در کنار پیغمبر(ص) زیستن است، افزود: هر جا شهادتی بوده، بیش از پیش به تقویت نظام منجر شده و در واقع تمسک به راه شهدا ضامن امنیت کشور است.
حجت الاسلام طیب نژاد همچنین با تسلیت ایام محرم گفت: قیام امام حسین(ع) منطبق بر اهداف حکومت صالحان و آیه های قرآنی بوده و به منظور احیای کتاب الله و معارف اسلامی به وقوع پیوسته است.
سلیمان پاکزاد، بخشدار مرکزی مهاباد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع شهادت گفت: فرهنگ سازی به منظور تقویت روحیه شهادت طلبی و حفظ ارزش های دفاع مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.
به گزارش ایرنا حادثه تروریستی انفجار بمب در 31 شهریور سال 1389 در مهاباد همزمان با رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اتفاق افتاد و طی آن 12 تن از بانوان و کودکان این شهرستان به درجه شهادت نائل و 80 نفر دیگر زخمی شدند؛ این بمب ‌گذاری در محل اجتماع زنان اتفاق افتاد.
این یادواره زیر مجموعه کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی است که با حضور مقام های کشوری و استانی برگزار می شود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت بیش از 670 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.