به گزارش ایرنا، دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در آئین معرفی رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی اظهار کرد: مجوز راه اندازی این دانشکده پس از پیگیری های مکرر و برگزاری جلسه های متعدد در سطح کشور، اخذ شده است.
وی به سیاست دولت تدبیر و امید در خصوص ایجاد دانشکده های علوم پزشکی در شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: تقویت دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی نیازمند تامین زیرساخت های لازم و خودداری از فعالیت های عجولانه است.
فرماندار خوی نیز با اشاره به تحول بزرگ در عرصه سلامت کشور در دولت تدبیر و امید، گفت: عرصه سلامت نیاز اساسی مردم به شمار می رود و اجرای طرح تحول سلامت بخش اعظمی از نیازمندی های اقشار مختلف جامعه را در این بخش برطرف کرده است .
محمدعابدی، در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب بیمارستان های خوی بر تسریع در عملیات اجرایی بیمارستان های در حال ساخت این شهرستان تاکید کرد .
فرماندار خوی ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک با اتمام این بیمارستان ها تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان اتفاق بیافتد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از تلاش های 'عبدالله خرمی' تجلیل و ' فاطمه مقدم تبریزی' به عنوان رئیس جدید دانشکده پرستاری خوی معرفی شد.
7133/3072
** خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.