امین رستم زاده روز پنجشنبه در جلسه دبیران کانون های سازمان دانشجویان دانشگاه های ارومیه افزود: مدیریت و اعتقاد الهی مبنای همه توفیق ها و برکات انقلاب در فتح مرزهای خاکی ارزشی در دوران دفاع مقدس بود و تبیین این ارزش ها به جوانان ضروری است.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی به قدرت نظامی و تاکتیکی جمهوری اسلامی ایران واقف است و توان حمله نظامی به کشور را ندارد، گفت: دشمن چاره ای جز نفوذ در اندیشه و اعتقادات جوانان ندارد و رخنه گاه خود را برای فتح مرزهای خاکی در مرزهای ذهنی مردم خصوصا جوانان به شکلی علمی شکل داده است.
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: دشمن می داند اگر اعتقادات و ارزش های واقعی را از مردم بگیرد اهداف استعمارگرانه اش در آینده قابل تحقق است.
وی معتقد است تقویت فرهنگ ولایت مداری، فرهنگ حسینی، خودباوری، نگرش علمی جوهری و سیرتی به موضوعات مختلف جامعه برای مدیریت مشکلات و چالش های درونی و بیرونی موثر است.
به گزارش ایرنا برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز شده است و تا امروز با غبارروبی مزار شهدا در بسیاری از شهرستان های آذربایجان غربی به پایان می رسد.
امسال سی و هفتمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.