سردار محمدتقی اوصانلو روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نا امن کردن جمهوری اسلامی ایران هستند ولی ما به آنها هشدار می دهیم که این امر مایه نابودی خود آنها می شود.
وی اضافه کرد: اسرائیل و ایادی استکبار جهانی در منطقه می خواهند امنیت ایران اسلامی را از بین ببرند ولی باید بدانند ملت و نیروهای مسلح ما آماده و هوشیار هستند و اگر بخواهند حرکت کوچکی انجام دهند، ما اسرائیل را زیر پا له می کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا عده ای را اجیر کرده تا در بین اقوام در منطقه تفرقه ایجاد کنند، اظهار کرد: مردم منطقه و ملت عراق هوشیار باشند که این توطئه ها زیر سر اسرائیل غاصب است و به آنها اهمیت ندهند.
وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس، گرامی داشت خاطره های بی شمار دفاع از میهن اسلامی است، ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس یاد گرفته ایم که در مقابل دشمن بایستیم و این امر را در سال های طولانی دفاع از نظام اسلامی به دنیا نشان داده ایم.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) بیان کرد: امروز در کشور لبنان و سوریه مردم با داعش و تکفیری ها می جنگند که این مقاومت کم نظیر را از دفاع ملت ایران به ویژه مقاومت مردم خرمشهر یاد گرفته اند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: امروز 37 سال از جنگ نابرابر تحمیلی علیه ملت ایران می گذرد ولی همچنان ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته با قدرت و توانمند ایستاده است.
سردار عابدین خرم افزود: آذربایجان غربی 12 هزار شهید گلگون کفن برای تداوم راه و نهضت امام حسین (ع) و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده و همواره برای دفاع از میهن اسلامی آماده است.
در پایان مراسم نیروهای مسلح در آذربایجان غربی از مقابل کلام الله مجید و تمثال حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.