امام جمعه ارومیه گفت: در کنار تمامی برنامه های اجرایی باید پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا منطقه آدربایجان غربی حجت اسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد گفت: همزمان با برگزاری تمامی برنامه های استانی و کشور قبل ازعملیاتی شدن برنامه مذکور، باید پیوست فرهنگی مناسبی مدنظر باشد که اگربه این مسئله توجه نشود، آن پروژه شکست خورده است.

وی افزود: ابعاد فرهنگی هر برنامه و پروژه مهم تر از ابعاد دیگر بوده و توجه ویژه ای باید به آن شود که این توجه سبب تثبیت مسائل فرهنگی در جامعه اسلامی می شود.

حجت اسلام قریشی در خصوص استفاده از نماد کفر در لوازم آموزشی کودکان و نوجوانان بیان کرد: استفاده این نماد های کفر و بی بند و باری، سبب نفوذ در ذهن روان کودکان شده و سبب افزایش بی بندباری در جامعه خواهد شد که به جای آن ها باید از نماد های الهی در لوازم آموزشی استفاده شود.

وی در خصوص اهمیت خانواده در جامعه تصریح کرد: خدواند خانواده را به عنوان کانون آرامش قرار داده وبه دلیل اهمیت خانواده در دین اسلام به عنوان یکی از نشانه الهی تعیین شده که دشمنان اسلام نیز تلاش های فروانی برای از بین بردن بنیان  خانواده در جامعه اسلامی دارند.

امام جمعه ارومیه در خصوص 24 ذی حجه و روز مباهله خاطر نشان کرد: این روز، روز پیروزی معنوی دین اسلام و اثبات حقانیت اسلام به پیروان سایر ادیان است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.